Moeder deelt schokkende video van 18-jarige dochter die gedrogeerd werd in club

Als jonge tiener heeft één van je ouders je vast wel is gewaarschuwd om je drankje in de gaten te houden in de club. Een moeder uit Essex, Engeland, deelt de schokkende gevolgen die plaats kunnen vinden wanneer iemand iets in je drankje doet. Check de heftige video onderaan dit artikel.

Gedrogeerd

Millie Taplin was uit in de Moo Moo nachtclub in Southend, Essex, om haar 18e verjaardag te vieren. Het was haar eerste keer ‘legaal’ uitgaan en het liep gelijk verkeerd af. Een man gaf haar namelijk een drankje aan de bar en Millie nam een aantal slokken. Binnen een paar minuten voelde Millie zich niet goed en zei ze dat ze gedrogeerd was.

Reactie

Millie’s moeder legt uit: ‘Ze wist dat ze zich niet dronken voelde, ze wist dat het niet goed was. Ze was ziek en ze kon niet zien, ze kon niet lopen.’ Ook legt Millie later uit dat ze haar handen niet meer kon voelen. Uiteindelijk bracht haar zus haar naar het ziekenhuis, waar de onderstaande video werd gemaakt. De moeder vertelt verder: ‘Wat me kapot maakte, was dat ze alles wist wat er aan de hand was, maar ze was bevroren. Toen ik contact met haar maakte, kon ik zien dat ze daar was, ze probeerde oogcontact met me te maken, maar ze kon niet praten.’ De dokters bepaalden later dat er twee verschillende drugssoorten in haar lichaam zaten.

BEKIJK HIER DE VIDEO