6ix9ine overdosis

6ix9ine in het ziekenhuis na overdosis! (VIDEO)

6ix9ine overdosis

Het gaat momenteel niet goed met Tekashi 6ix9ine. De populaire rapper belandde namelijk in het ziekenhuis na een overdosis. Hij zou meer dan de gebruikelijke dosis hebben genomen van een dieetpil.

6ix9ine

Tekashi is alweer een paar maanden op vrije voeten en zorgde in de tussentijd voor een hoop ophef. De rapper zocht ruzie met ongeveer elke rapper in Amerika en plaatste een hoop provocerende filmpjes. Mensen waren dan ook lang bang voor zijn gezondheid aangezien hij constant bedreigd werd. Nu blijkt dat geen gevaarlijke gangsterrapper maar een simpele dieetpil hem het ziekenhuis in heeft gekregen.

Overdosis

Sinds zijn vrijlating zat 6ix9ine met wat overgewicht waar hij graag vanaf wou. De 24-jarige rapper belandde in het ziekenhuis na het slikken van 2 ‘Hydroxycut‘-pillen. Je mag er maximaal één per dag en Tekashi dronk er twee weg met koffie, wat een slechte reactie in zijn lichaam veroorzaakte.

Inmiddels zou het echter weer beter met 6ix9ine gaan en is hij alweer ontslagen uit het ziekenhuis.

BEKIJK HIER DE VIDEO